Information on romance scams and scammers.
#318017 by SpassBremse Thu Jan 26, 2017 4:04 am
From: [email protected]
Reply To: [email protected]
Salut Haben Sie Interesse an meinen Brief? Ich zufrieden sein, Sie zu treffen und chatten.
Ich bin daran interessiert, neue Leute zu treffen. Dank des Internet, um es viel einfacher geworden.
Vielleicht mochten Sie wissen, warum ich Sie zu treffen beschlossen. Ich Recht habe?
Ich mochte Freunde mit Ihnen zu machen. Vielleicht werden wir nicht nur Freunde :)
Wie gefallt Ihnen diese Idee? Jetzt mochte ich uber sich selbst ein wenig zu reden.
Ich bin ein junges und einsames Madchen. In letzter Zeit habe ich gewesen.
Ich also vollig frei, neue Leute und Meetings zu treffen. Mit mir kann man immer zu einem beliebigen Thema zu sprechen.
Bei mir ist es etwas zu reden, und ich bin immer bereit, zuzuhoren. Daher werden Sie nicht langweilen.
Der Brief eingeschlossen ich mein Bild. Ich mochte wissen, dass Sie sie mogen.
Ich freue mich, Ihre Fragen zu beantworten, wenn Sie IE schreiben. Seien Sie sicher, dass Sie schreiben mehr.
Vergessen Sie nicht, Ihre Fotos zu schicken. Ich wurde gerne. Natalia.
PS. Wenn Sie nicht inteesno, dann kann man nicht beantworten. Aber ich glaube und hoffe, dass Sie mich nicht verlassen keine Aufmerksamkeit. :)

Salut Are you interested in my letter? I will be happy to meet you and chat.
I am interested in meeting new people. Thanks to the internet to make it much easier.
Perhaps you would like to know why I decided to meet you. I'm right?
I would like to make friends with you. Maybe we will not just be friends :)
How do you like this idea? Now I wanted to talk about himself a little.
I am a young and lonely girl. Lately I've been.
So I am completely free to meet new people and meetings. With me you can always talk to any topic.
With me there is something to talk about, and I am always ready to listen. Therefore, you will not get bored.
The letter I enclosed my picture. I would like you to like them.
I am happy to answer your questions when you write IE. Be sure you write more.
Do not forget to send your photos. I would like to. Natalia.
PS. If you are not inteesno, then you can not answer. But I believe and hope that you will not leave me no attention. :)

PLEASE DO NOT TELL A SCAMMER HE IS REPORTED HERE!
Advertisement

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 67 guests