Information on romance scams and scammers.
#331061 by SpassBremse Sat Jun 17, 2017 7:38 am
From: [email protected]
Reply To: [email protected]
GruB Gelegenheit, sich mit einem Mann kennen, manchmal nur einmal auf. Ich wurde gerne glauben, dass Sie, wie ich, die Sie treffen mochten.
Ich mag dich sehr, so ich will und tun Sie etwas uber mich wissen. Ich habe ein gefalliges Aussehen, frohlichen Charakter, Witz und Lebensweisheit, die Fahigkeit, gut zu kochen und sprechen.
Aber leider niemanden, mit dem sie teilen. Vielleicht habe ich es nicht Sie? Ich mochte versuchen, eine neue Beziehung aufzubauen.
Jetzt bin ich nur daran interessiert, eine ernsthafte Beziehung. Ich mochte und Sie auf eine lange Beziehung gesetzt wurden.
So ist es wirklich? Ich hoffe, dass Sie meine Bilder gefallen. Ich wurde gerne wissen, was Sie von mir denken.
Ich werde bereit sein, alle Ihre Fragen zu beantworten, die Sie interessieren. Ich habe nichts zu verbergen.
Wenn ich Sie daran interessiert sind und bereit, unseren Dialog fortzusetzen, dann stellen Sie sicher, mir Ihr Foto senden.
Mit grosser Hoffnung werde ich auf eine Antwort von Ihnen warten. Liudmila.

Opportunity to meet with a man, sometimes only once. I was happy to believe that you, like me, would like to meet you.
I like you very much, so I want to and do you know something about me. I have a pleasing appearance, cheerful character, wit and lifestyle, the ability to cook well and speak.
But unfortunately no one with whom they share. Maybe I do not have it? I would like to try to build a new relationship.
Now I'm just interested in a serious relationship. I liked and you were put on a long relationship.
So is it really? I hope you like my pictures. I would like to know what you think of me.
I will be ready to answer all your questions that interest you. I have nothing to hide.
If I am interested in you and ready to continue our dialogue, then make sure to send me your photo.
With great hope I will wait for an answer from you. Liudmila.

PLEASE DO NOT TELL A SCAMMER HE IS REPORTED HERE!
Advertisement

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 142 guests