Information on romance scams and scammers.
#347195 by SpassBremse Fri Dec 01, 2017 3:11 pm
From: [email protected]
Reply To: [email protected]
Guten Abend. Ich habe Deine email durch Online-Dating erhalten. Hast Du Dich an mich erinnert?
Ich sende Dir ein Bilder von mir. Wie findest Du mich? Hat es Dir gefallen, wie ich aussehe?
Ich wuerde gerne wissen, welche Meinung Du darueber hast. Ich wollte nur mit Dir weiter in Verbindung bleiben.
Ich finde Dich sehr nett und ich moechte Dich naeher kennenlernen. Ich erzaehle Dir meine Geschichte.
Mein Name ist Darya. Ich lebe auf dem kleinen Dorf. Ich wohne alleine. Ich habe seit langer Zeit keine Beziehung.
Leider hat meine letzte Beziehung ein schlimmes Ende gefunden! Deswegen war es fuer mich schwer in neue Beziehung zu gehen.
Ich habe mich vorgenommen, ueber das Internet einen Mann zu suchen. Ich habe Dich sehr nett gefunden und ich moechte Dich kennenlernen.
Ich weiss nicht, was es geben wird. Jetzt brauche ich einfach einen neuen Freund zu finden. Bist Du nicht etwa dagegen?
Ich warte auf Deine Antwort. Bitte erzaehl mir mehr ueber Dich. Es waere schoen, wenn Du mir ein frisches Bilder von Dir schicken wuerdest. Ist es moeglich?
Deine neue Freundin Darya.
Good evening. I received your email through online dating. Did you remember me?
I send you a picture of me. What do you think of me? Did you like what I look like?
I would like to know what opinion you have about it. I just wanted to stay connected with you.
I think you are very nice and I would like to get to know you better. I tell you my story.
My name is Darya. I live in the small village. I live alone. I have not had a relationship for a long time.
Unfortunately, my last relationship has come to a bad end! That's why it was hard for me to get into a new relationship.
I have decided to search for a man over the internet. I found you very nice and I would like to get to know you.
I do not know what will happen. Now I just need to find a new friend. Are not you against it?
I'm waiting for your answer. Please tell me more about you. It would be nice if you would send me a fresh picture of you. Is it possible?
Your new friend Darya.

PLEASE DO NOT TELL A SCAMMER HE IS REPORTED HERE!
Advertisement

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 217 guests