Information on romance scams and scammers.
#356142 by SpassBremse Mon Feb 19, 2018 9:32 am
From: [email protected]
Reply To: [email protected]
Guten morgen freund, Ich hoffe, dass unser meeting interessant sein wird. Mein Name ist Marina, Ich bin 41. Ich lebe in Syberia, im Herzen grober Russland. Ich bin kein kleines Madchen, das an die schone Liebesgeschichte glaubt. Aber ich mochte geliebt werden und lieben. Ich mochte mein Leben andern. Ich arbeite als Buchhalter in einem Reiseburo. Ich war gereist Turkei, Spanien, Griechenland. Ich spreche Englisch. In der Schule wurde Unterricht benotigt. Ich glaube nicht, dass es Schwierigkeiten zwischen uns geben wird. Ich bin warte auf deine Nachricht auf meine mail. Mit freundlichen Gruben, Marinuska
Good morning friend, I hope our meeting will be interesting. My name is Marina, I am 41. I live in Syberia, in the heart of Russia. I'm not a little girl who believes in the beautiful love story. But I want to be loved and loved. I want to change my life. I work as an accountant in a travel agency. I was traveling to Turkey, Spain, Greece. I speak English. Lessons were needed at school. I do not think there will be any trouble between us. I am waiting for your message on my mail. Kindly, Marinuska

PLEASE DO NOT TELL A SCAMMER HE IS REPORTED HERE!
Advertisement

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 140 guests