Advance fee loan scams and fraudulent loan sites.
#409866 by Troy Platt Thu May 07, 2020 7:59 am
From: "[email protected]" <[email protected]>
Date: Thu, 7 May 2020 04:42:42 -0700
Subject: Loan Available


--
Ich bin ein in den USA ansässiger Kreditgeber / leitender Angestellter. Ich möchte mit Einzelpersonen und Unternehmen in Kontakt treten, die weltweit Hilfe bei Darlehen benötigen. Ich gebe einfache, schnelle und unbesicherte Kredite aus. Schreiben Sie jetzt zurück, um sich zu bewerben. Wenn Sie einen benötigen oder noch keinen haben, kann ich Ihnen helfen. HINWEIS: Blacklisted kann ebenfalls angewendet werden. Zögern Sie nicht, uns Ihre Anfrage per E-Mail zu senden: ([email protected])
Mit freundlichen Grüßen,


Google Translation:
I am a US-based lender / officer. I want to get in touch with individuals and companies who need help with loans worldwide. I issue simple, fast and unsecured loans. Write back now to apply. If you need one or don't have one yet, I can help you. NOTE: Blacklisted can also be used. Do not hesitate to send us your request by email: ([email protected])
Sincerely yours,

Google is your friend!

Every email I've posted is a scam. Contacting the email addresses associated with my posts may lead to a loss of money for you. Do not let the scammers know they are posted here!
Image
Advertisement

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 40 guests