Room for Rent and other rental scams
#426190 by Michelle Sun Jun 20, 2021 5:29 am
Koch Johan Jorgen <[email protected]>

Hallo,

Hoe gaat het vandaag met je? Ik hoop dat alles in orde is. Ik heb je gegevens van mijn vriend gekregen, hij heeft me geholpen mijn eigendom op Facebook te plaatsen. Sorry voor mijn late antwoord, maar ik heb het zo druk gehad op kantoor en nu ben ik vrij.

Bedankt voor uw interesse in mijn eigendom, dat nog steeds te huur is. Mijn naam is Koch Johan Jorgen en ik ben de eigenaar van het pand aan de John Franklinstraat 38I, 1056 TD Amsterdam, Nederland. De huisdieren worden geaccepteerd, ik heb geen probleem met hem, ik vind het geweldig!
Voor foto's check deze link:
Door de situatie met het coronavirus merk ik dat sommige mensen worstelen met werk en geld en heb ik besloten mijn woning onder de marktprijs te verhuren tegen een geldige eerlijke prijs van 700 euro, inclusief alles: nutsvoorzieningen (elektra, water , gas, condominium , internet, 1 parkeerplaats, etc.). Hierbij wil ik je laten weten dat ik een borg van 2 maanden op voorhand nodig heb (de eerste maand huur en 1 maanden garantie die je aan het einde van het contract terugkrijgt).

Allereerst heb ik een paar vragen:
- Wat is je naam?
- Jouw baan?
- Wat is uw maandinkomen?
- Heeft u ooit in een gehuurd appartement/huis gewoond?
- Hoe oud zijn zij?


PS Ik kom oorspronkelijk uit het Verenigd Koninkrijk en mijn Nederlands is slecht!
Kun je Engels schrijven? Het zal gemakkelijker en beter voor mij zijn, anders kan ik google translate gebruiken.

Oprecht
,

This Scammer will arrange to send you an Invoice or notification -- Make no mistake, the document will be fake !
If you are reading this because you have received such an invoice or notification, kindly forward it to the address in my signature line and I will report the details to the appropriate authorities

Advertisement

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 22 guests