Room for Rent and other rental scams
#437127 by Michelle Tue Dec 06, 2022 6:17 am
Sarah Graves <[email protected]>

Hoi ! Ik heb uw contactpersoon ontvangen voor mijn appartement aan Plein 1944, Nijmegen. Mijn naam is Sarah en ik ben de eigenaar van het appartement en ik kom uit het UK. Ik heb dit appartement gekocht voor mijn dochter tijdens haar studie, maar nu is ze permanent thuis in het UK.
Het appartement is te huur in goede staat, volledig ingericht en goed uitgerust zoals op de foto's. Het is onmiddellijk en voor onbeperkte tijd beschikbaar.
De maandelijkse huur bedraagt € 950 en is inclusief alle nutsvoorzieningen (internet / water / gas / elektriciteit / verwarming).
Ik wil vooraf de betaling voor de eerste 1 maand huur plus de aanbetaling van € 1000 (ik vraag deze aanbetaling omdat alles in het appartement nieuw is en ik wil dat alles goed wordt gehouden .. hoop dat je het begrijpt), in totaal € 1950 . Als u akkoord gaat, betaalt u de huur elke maand rechtstreeks op mijn bankrekening zonder extra kosten voor u.
De deal wordt afgehandeld door Airbnb. Ik betaal de kosten, zodat u geen extra kosten heeft (geen bemiddelingskosten). Airbnb zorgt voor verhuur voor mensen die ze niet alleen kunnen oplossen, die zich in het buitenland bevinden enz., Zodat ze zowel de inspectie als de betaling verzorgen. Ik heb meer transacties met Airbnb gedaan en heb nog nooit problemen gehad.
Voordat we verder gaan, zou ik graag iets over u willen weten, zoals hoeveel personen u van plan bent in het appartement te wonen, en voor hoe lang.
Bedankt en ik wacht op je antwoord.


This Scammer will arrange to send you an Invoice or notification -- Make no mistake, the document will be fake !
If you are reading this because you have received such an invoice or notification, kindly forward it to the address in my signature line and I will report the details to the appropriate authorities

Advertisement

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 36 guests