Craigslist, Ebay and other online buying/selling scams.
#412200 by Michelle Mon Jun 15, 2020 5:48 am
[email protected]

Tack Mats, jag är nöjd med pris och skick. Jag köper det internationellt till Kroatien och jag skulle betala dig direkt via PayPal till ditt PayPal-konto eftersom det är det snabbaste och enklaste sättet för mig att betala just nu, oroa dig inte om PayPal-avgifter eftersom jag skulle ta hand om det & om transporten, ska jag ordna att en transportagent kommer direkt till ditt hem för att hämta efter att du har fått dina pengar.

Så om du accepterar den här transaktionen, ska du skicka mig din begärda information nedan om du redan har ett konto med PayPal: -

PayPal e-postadress:
Fullständiga namn:
Totalt pris:
Mobilnummer:
Adress:

Men om du inte har ett konto hos PayPal, besök bara (www.paypal.com) och registrera dig med dem. När du är klar med registreringen skicka mig det e-postmeddelande som använts för registreringen med PayPal så att jag kan betala in på ditt PayPal-konto omedelbart så kan vi ordna att min transportagent kommer att hämta efter att du skulle ha fått dina pengar. Jag kommer att behöva din hemadress och telefonnummer för att hämta det.

jag förväntar dig ditt svar snart :)

Tack....


This Scammer will arrange to send you an Invoice or notification -- Make no mistake, the document will be fake !
If you are reading this because you have received such an invoice or notification, kindly forward it to the address in my signature line and I will report the details to the appropriate authorities.

Advertisement

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 74 guests