Has someone offered you a huge sum of money or a valuable consignment? It's a 419 or advance fee fraud - find out how they work, and what to do to be safe.
#296202 by AlanJones Thu May 26, 2016 2:34 am
From: MELANIE PHILPOTT - [email protected]
Reply-to: "[email protected]" - [email protected]

Bonjour
Je réponds au nom de Mélanie PHILPOTT , j’ai 25 ans,je suis de nationalité Canadienne. J'aime deux choses et je déteste deux aussi, j'aimerais correspondre avec vous pour améliorer mes connaissances, j'aime les rencontres et je rêve d'avoir des enfants métisses je n'aime pas les fausses promesses et la trahison car c'est suite de nombreuses trahisons des hommes que je me suis retrouvée seule. Je veux que nous soyons des amis intimes même si la distance nous sépare on peut aussi se revoir un jour, car nul ne peut déterminer les limites de son parcours sur la terre .Je suis Chef du service de médecine familiale à l’Hôpital de Markham Stouffville et aussi Assistante d'Agence canadienne de développement international . je serai heureuse de savoir que vous acceptez ma correspondance.Je vous pris de bien vouloir me faire savoir d'où vous êtes.
Mon adresse mail est: [email protected]
Merci a très bientôt
Cordialement.......................
Mélanie PHILPOTT
Amitié sincère sérieuse durable .


Google translation:
Hello
I say on behalf of Melanie PHILPOTT, I'm 25, I'm Canadian nationality. I like two things and I hate both too would like to correspond with you to improve my knowledge, I like meetings and I dream of having children mestiza I do not like false promises and betrayal because it ' is a result of many betrayals of men I found myself alone. I want us to be close friends even if the distance between us we can also again one day, for no one can determine the boundaries of his journey on earth .I Head of family medicine at the Hospital of Markham Stouffville and also Assistant of Canadian International development Agency. I will be happy to know that you accept my correspondance.Je you take kindly to let me know where you are.
My email address is: [email protected]
Thank you, see you soon
Cordially.......................
Melanie PHILPOTT
Sincere friendship lasting serious.

Please do not tell scammers that they are listed here - it will take them seconds to change their fake details and their new details will not be listed for any future victims to find.
Advertisement

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 235 guests