Has someone offered you a huge sum of money or a valuable consignment? It's a 419 or advance fee fraud - find out how they work, and what to do to be safe.
#356653 by Bill F Fri Feb 23, 2018 3:44 pm
Barrister Mike Edward
[email protected]

from: Advocate Edward Mike <[email protected]>
reply-to: Advocate Edward Mike < [email protected] >
to:
date: Fri, Feb 23, 2018 at 9:56 AM
subject: Hello Dear, your inherited fund
mailed-by: yahoo.com


Hallo Lieber

Ich bin Barrister. Mike Edward ein Anwalt in Cotonou Benin Republik. mein verstorbener Klient Herr Jorge., der ein Goldhändler ist, der mit seiner Familie durch eine Tsunami Naturkatastrophe stirbt und ich möchte Ihnen als nächste Verwandte, Mr. Jorge, in seiner Bank das Geld geben von Herrn Jorge hinterlassen, kann durch meine Hilfe auf Ihr Konto übertragen werden. Der Geldwert von 10,5 Millionen US-Dollar (zehn Millionen fünfhunderttausend US-Dollar) wurde vor seinem Tod am 23. November 2010 von Herrn Jorge in einer Bank hinterlegt.

Im Folgenden ist alles, was ich von Ihnen erhalten möchte, die mir helfen wird, Sie seiner Bank als nächsten Angehörigen des Fonds vorzustellen, der hinter meinem verstorbenen Kunden auf seinem Bankkonto zurückgelassen wurde.

Ihr vollständiger Name.......................................

Deine Handynummer ...................................

Ihre Adresse ist ......................................

Der Name deines Landes................................

Dein Alter ................................................ .

Die oben genannten Informationen zu den Details der Anfrage sind, was ich verwenden werde, um Sie der Bank vorzustellen, damit sie glauben, dass Sie mit der Verarbeitung der Überweisung auf Ihr Konto beginnen können.

Freundliche Grüße,
Barr Mike Edward
.....................................................................

Hello Dear

I am Barrister. Mike Edward a lawyer in Cotonou Benin Republic. my late client Mr. Jorge., who is a gold merchant, who die in clude with his family through Tsunami natural disaster and I will like to present you as the next of kin, to Mr. Jorge, in his Bank so that the money left behind by Mr. Jorge, can transfer to your account through my help. The money value of $ 10.5Million (Ten million five hundred thousand united states dollars) was deposited in a bank here by Mr. Jorge before his Death on 23 November 2010.

Below is all i will like to receive from you which will help me use it introduce you to his bank as next of kin to the fund left behind my late client in his bank account.

Your full name.......................................

Your mobile phone number ...................................

Your address is......................................

Your country name................................

Your age.................................................

The above request details information is what i will use to introduce you to the bank to enable them believe and start processing the transfer to your account.

Best regards,
Barr Mike Edward
Advertisement

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 243 guests