Has someone offered you a huge sum of money or a valuable consignment? It's a 419 or advance fee fraud - find out how they work, and what to do to be safe.
#363010 by Bill F Tue Apr 24, 2018 10:50 am
Latifa Tahira
[email protected]

from: Latifa Tahira <[email protected]> via yahoo.com
reply-to: Latifa Tahira <[email protected]>
to:
date: Tue, Apr 24, 2018 at 3:44 AM
subject: Hallo
signed-by: yahoo.com


Is het goed om in het Engels te communiceren?

Ik ben mevrouw Latifa Tahira, een Syrische vrouw. Ik verlang te verhuizen naar Letland als gevolg van de aanhoudende onrust / oorlog in Syrië, evenals de dagelijkse levensbedreigende aanvallen van ISIS terroristische groepering. Reeds Ik heb mijn familie, mijn man en dochter verloren aan de koude handen van de dood tijdens een aanval gericht op ons thuis op 23 maart 2016 aan onze familie te beëindigen. Ik en mijn waren er niet bij tijdens het kruisvuur. We waren in het ziekenhuis voor controle Als de aangevallen ons huis het doden van mijn geliefde man en mijn dochter en het instellen van het huis in lichterlaaie. Ik ben in tranen en schrijf je deze e-mail. Hij (mijn overleden man) was een zeer succesvol aannemer in de olie-stad van Syrië en werd particulier te maken op goud stof en bars voor zijn ontijdige dood. Zoals verwacht, heb ik achterliet een redelijke hoeveelheid geld, die ik wens om te investeren in de vastgoedsector, reizen en toerisme, Hotel Management en andere interessante sectoren in België.

Zoals je wel of niet weten, de door de Verenigde Staten en de Europese Unie sancties maakte het onmogelijk om succesvol te opereren bijna elk type investering hier in Syrië of zelfs om geld van hier naar andere delen van de wereld. Om deze reden ben ik Contact opnemen met u in een groot vertrouwen in de hoop dat Kunt u me helpen dit geld te krijgen in België voor beleggingsdoeleinden:

Ik zou graag willen weten hoe handig het zou zijn als u mij op deze manier zou helpen. Het volledige kapitaal waarover ik beschik, is negen miljoen euro. Stiekem Ik sloot het geld in een koffer doos en gedeponeerd het met het Rode Kruis hier in Damascus. Mijn oprechte intentie schriftelijk u is om smeken u vriendelijk accepteren de spaarpot. Dit komt omdat we na de oorlog geen geldoverdrachten van hieruit kunnen nemen. Dit zijn de belangrijkste kwesties die mij nu bezighouden. Ik zal u 30% van het totale geld geven als uw voordeel om mij te helpen.

Ik moet deze kans nemen omdat ik geen ander alternatief heb dan iemand te vertrouwen. Ik kan mijn leven hier niet riskeren om een ​​einde te maken aan mijn familielijn. Als vrouw, aangezien mijn man en dochter dood zijn, heb ik mijn enige zoon. Ik heb een waardig leven verdiend omdat ik wil opgroeien in een vredige omgeving. Ik zal verhuizen naar België met mijn zoon en investeren het geld in overeenstemming met de wet, uw advies en ondersteuning; we kunnen samenwerken en bereiken.

Ik anticipeer op uw positieve reactie en na ontvangst van uw informatie zal ik u verdere details verstrekken.

Hoogachtend,

Latifa Tahira.


Google Translate -

Is it okay to communicate in English?

I'm Mrs. Latifa Tahira, a Syrian woman. I want to move to Latvia as a result of the ongoing unrest / war in Syria, as well as everyday life-threatening attacks of ISIS terrorist group. Already I have to end my family, lost my husband and daughter to the cold hands of death during an attack on us at home on March 23, 2016 our family. Me and mine were not there during the crossfire. We were in the hospital for a check if the attacked our house to kill my beloved husband and my daughter and setting the house ablaze. I am in tears writing this email. He (my deceased husband) was a very successful contractor in the oil city of Syria and was to make private gold dust and bars before his untimely death. As expected, I left a fair amount of money, which I wish to invest in real estate, travel and tourism, hotel management and other interesting sectors in Belgium.

As you may or may not know, by the United States and European Union sanctions made it impossible to successfully operate almost any type of investment here in Syria or even money for other parts of the world. For this reason I am Contacting you great faith in the hope that you help me to get this money in Belgium for investment purposes:

I would like to know how convenient it would be if you could help me in this way. The entire capital available to me, is nine million euros. Secretly I locked the money in a suitcase box and deposited it with the Red Cross here in Damascus. My sincere intention in writing to you to beg you kindly accept the piggy bank. This is because we can not make money transfers from here after the war. These are the main issues that concern me now. I will give you 30% of the total fee as your advantage to help me.

I must take this opportunity because I have no alternative but to trust someone. I can not risk my life to put an end to my family line. As a woman, as my husband and daughter are dead, I have my only son. I have earned a worthy life because I want to grow up in a peaceful environment. I will move to Belgium with my son and invest the money in accordance with the law, your advice and support; we can work together and achieve.

I anticipate your positive response and I will upon receipt of your information you provide further details.

Yours sincerely,

Latifa Tahira.
Advertisement

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 206 guests