Has someone offered you a huge sum of money or a valuable consignment? It's a 419 or advance fee fraud - find out how they work, and what to do to be safe.
#417213 by Troy Platt Mon Sep 14, 2020 9:36 am
Date: Mon, 14 Sep 2020 13:28:03 +0000 (UTC)
Reply-To: [email protected]
Subject: Lugupeetud e-posti omanik / fondisaaja

Lugupeetud e-posti omanik / fondisaaja

Saatsin selle kirja teile kuu aega tagasi, kuid ma ei kuulnud teilt, ma pole kindel, kas te selle saite, ja seepärast ütlen selle uuesti. Esiteks olen hr Elumelu Tony, tegevjuht Rahvusvahelise Valuutafondi direktor ja esimees.

Tõepoolest, oleme läbi vaadanud kõik takistused ja probleemid, mis on seotud teie poolelioleva tehinguga ja teie võimetusega täita teie vastu ülekandetasusid, mis on teile varasemate ülekandevõimaluste eest tasutud. Vaadake meie saiti kinnituse saamiseks 38 ° 53′56 ″ N 77 ° 2 "39" W

Oleme direktorite nõukogu, Maailmapanga ja Rahvusvahelise Valuutafondi (IMF) Washington, DC koostöös USA rahandusministeeriumi ja mõne muu asjaomase uurimisasutusega siin Ameerika Ühendriikides. on andnud korralduse meie välismaksete üksusele, Ameerika Ühendriikide Aafrika Pangale, Lome Togole, väljastada teile fondi edasiseks väljavõtmiseks VISA-kaart, kuhu laetakse teie fond 1,5 miljonit dollarit.

Uurimise käigus avastasime nördimusega, et panga korrumpeerunud ametnikud, kes üritavad teie raha oma isiklikele kontodele suunata, on teie makset tarbetult edasi lükanud.

Ja täna teatame teile, et teie fond on UBA pank krediteeritud VISA kaardile ja valmis ka kohaletoimetamiseks. Võtke nüüd ühendust UBA panga sekretäriga, tema nimi on hr Tony Elumelu, e-post: ([email protected])

Saatke talle järgmine teave teie akrediteeritud ATM VISA-kaardi kohaletoimetamiseks teie aadressile.

Teie täisnimi =======================
Teie päritoluriik ================
Teie kodune aadress =================
Teie vanus ==========================
Teie sugu =========================
Teie telefoninumber =================

Lugupidamisega
Hr Elumelu Tony

Goggle Translation to English:

Dear email owner / recipient

I sent you this letter a month ago, but I did not hear from you, I am not sure if you received it, so I will say it again. First of all, I am Mr Elumelu Tony, Managing Director, Director and Chairman of the International Monetary Fund.

Indeed, we have reviewed all obstacles and issues related to your ongoing transaction and your inability to meet the transfer fees paid to you for past transfer options. See our site for confirmation 38 ° 53′56 ″ N 77 ° 2 “39” W

We are the Board of Directors, the World Bank and the International Monetary Fund (IMF) in Washington, DC in collaboration with the US Treasury Department and other relevant research institutions here in the United States. has ordered our cross-border payment unit, the Bank of Africa in the United States, Lome Togo, to issue you with a VISA card for further withdrawal of the fund, to which your fund will be charged $ 1.5 million.

In the course of our investigation, we were outraged to find that corrupt bank officials trying to direct your money to their personal accounts have unnecessarily delayed your payment.

And today we inform you that your fund is UBA bank credited to VISA card and also ready for delivery. Contact the Secretary of UBA Bank now, Mr. Tony Elumelu, e-mail: ([email protected])

Send him the following information to have your accredited ATM VISA card delivered to your address.

Your full name =====================
Your country of origin ===============
Your home address ================
Your age ========================
Your gender =======================
Your phone number ================

with respect
Mr. Elumelu Tony

Google is your friend!

Every email I've posted is a scam. Contacting the email addresses associated with my posts may lead to a loss of money for you. Do not let the scammers know they are posted here!
Advertisement