Information on romance scams and scammers.
#7572 by Speld Fri Feb 20, 2009 7:47 am
Image

Received: from [41.208.136.150] by web46302.mail.sp1.yahoo.com via HTTP; Wed, 18 Feb 2009 02:52:35 PST
X-Mailer: YahooMailWebService/0.7.260.1
Date: Wed, 18 Feb 2009 02:52:35 -0800 (PST)
From: Sophie Abdel Hamid <[email protected]>
Reply-To: [email protected]

Image

% This is the AfriNIC Whois server.

% Information related to '41.208.136.0 - 41.208.136.255'

inetnum: 41.208.136.0 - 41.208.136.255
netname: SONATELNET
descr: Pool ADSL BAS3
country: SN
admin-c: MN1281-AFRINIC
admin-c: AM2490-AFRINIC
tech-c: SBT7-AFRINIC
status: ASSIGNED PA
mnt-by: SMM-MNT
mnt-lower: SMM-MNT
changed: [email protected] 20060628
source: AFRINIC
parent: 41.208.128.0 - 41.208.191.255

person: Alpha Mbodj
nic-hdl: AM2490-AFRINIC
address: Sonatel
address: Direction des Reseaux
address: 6 Rue Wagane DIOUF
address: BP 69 Dakar
address: SENEGAL
address: Dakar
address: Senegal
e-mail: [email protected]
phone: +221 33 879 3222
fax-no: +221 822 92 20
remarks: data has been transferred from RIPE Whois Database 20050221
changed: [email protected] 20021025
changed: [email protected] 20050205
changed: [email protected] 20070802
changed: [email protected] 20071010
source: AFRINIC

Lieve
Ik dank u die weer op deze dag. En Ik zal van deze gelegenheid gebruik maken om u te laten weten dat God heeft gekozen kunt u mij helpen bij de andere mannen op aarde zijn nu voor jou en God, die u naar mij helpen uit deze situatie vond ik mezelf. Ik weet bent u de man die ik ben gaan afhangen en vertrouwen voor mijn leven, dus onnodig te zoeken voor een andere man.

Gelieve heb ik niet verteld niemand behalve u over het bestaan van dit geld
en ik zal graag willen dat u alstublieft hou het geheim van andere mensen, want daar is het (geld) alle ogen zullen op. Onthoud Ik vertrouw je, dat is waarom ik u al deze informatie is. Mijn liefde is voor u en u alleen, zal ik graag willen dat u bellen met de dominee nu en vertel hem dat u wilt praten met mij en hij stuurt me meteen voor u bellen. U kunt bellen naar de dominee door zijn telefoonnummer dus (00221763916410 ) zijn naam is Rev Joseph Kolo en vraag hem de beste tijd om te bellen mij vandaag.

Ik heb de hoogte van de bank over mijn plannen om aanspraak dit geld en het enige wat ze vertelde me is om te zoeken naar een buitenlandse partner die zal staan op mijn rekening te wijten aan mijn status van vluchteling en de wetten van dit land. U krijgt 15% van de totale geld voor mij te helpen en het resterende geld zal worden beheerd door u en mij in elk bedrijf van uw keuze.
In dit verband zal ik graag willen dat u contact opnemen met de bank onmiddellijk met deze informatie, en hen vertellen dat je mijn buitenlandse partner en dat je wilt weten wat de mogelijkheden van me helpen bij de overdracht van de (£ 9,7 miljoen Britse ponden) nedergelegd door wijlen mijn vader waarvan ik de nabestaanden aan uw account in uw land.
De contactgegevens van de bank is als volgt,

BARCLAYS BANK VAN LONDEN PLC.
E-mail adres ([email protected])
([email protected])
De naam van de overdracht officer is de heer Charles. S. Doyle
([email protected]).
Telefoonnummer 00447024019961 of 00447024028176
Fax nummer 00448712564182.
Adres No1 kerk heuvel plaats Londen.
En laat mijn vader rekening nummer is: 745008901546/QB/91/A

Contact met hen nu op hoe de overdracht van £ 9,7 miljoen Britse ponden nedergelegd door mijn
laat de vader van dat ik de nabestaanden. Ik heb maped van 15% voor uw hulp en 5% voor de kosten die zouden kunnen komen in deze transfer. Mijn beste ik ben blij dat God heeft je bij me uit deze situatie en ik beloof om soort en zal gelijkelijk
moet u in elke ruimte van mijn leven met dit geld te investeren, omdat ik nog te
jongeren voor het beheer van dit bedrag.
Zoals ik zei het je voor, dit kamp is net een gevangenis, en mijn gebeden wordt om vanuit hier zo snel mogelijk. Zorg ervoor dat u contact opneemt met de bank, zodat na de overdracht kunt u wat geld uit die goed voor me voor te bereiden mijn reizen documenten om te voldoen aan met u in uw land.
In afwachting van u te horen binnenkort!.
van jou voor altijd in de liefde.
Sophie
************************************************
Beste honing

Hoe doe je vandaag samen uw werk? hoop dat alles goed daar met je vandaag.


Hartelijk bedankt voor uw brief en ik ben ook gewaardeerd naar uw brief die u heeft geschreven, het was erg mooi en warm in mijn hart als ik ga via uw brieven. In ieder geval heb ik geen foto van u geëist van mij, want koesteren om deze soort van foto vanwege mijn levende toestand hier in vluchteling.
Heb je gehoord van de heer Mbata? Gelieve indien u nog nooit gehoord van hem, probeer contact met hem weer terug, hetzij via zijn telefoon of e-mailadres. Ik denk dat hij moet reageren op uw e-mailadres is nu, om te weten of hij in staat zal zijn om ons te helpen de aankoop van deze documenten op onze rekening.
Gelieve indien u geen reactie van hem vandaag proberen om weer contact met hem, zodat hij weet dat we serieus van wat wij vragen hem te doen voor ons. Anyway, ik ben zo blij dat je moeite voor het maken van mijn droom. Ik zal nooit vergeten alle moeite die u gedaan om mijn leven. Ik ben te jong om mijn hele leven hier in het vluchtelingenkamp. Ik zal altijd mijn leven gewijd aan u toen ik komen er in uw land na de overgang heeft gemaakt op uw bankrekening.
Probeer om de advocaat weer via de informatie die ik gaf aan jou.

Het contact e-mail: [email protected] of [email protected]
telefoon nummer is: +221 77 375 18 38.

Ik zal blij zijn te horen van u de volgende brief die de advocaat heeft het verkrijgen van de documenten voor ons. Dank je wel voor alle liefde die je voor me, ik beloof je hou met heel mijn hart.

Groeten.
Sophie



Dear honey
How are you doing today together your work? hope everything where alright over there with you today.
Thank you so much for your letter and I am also appreciated to your letter you wrote, it was very lovely and warmed to my heart when I go through your letters. Anyway I have no such of photo you demanded from me, because cherish to take such kind of photo due to my living condition here in refugee.
Have you heard from Mr Mbata? Please if you have never hear from him, try to contact him back again either through his telephone or email address. I think he should have respond to your email by now, to know if he will be able to help us procure these documents on our behalf.
Please if you do not hear from him today, try to contact him again so that he will know that we are serious from what we are asking him to do to us. Anyway, I am so much happy to your effort for making my dream come true. I will never forget all the effort you made to my life. I am too young to spend my entire life here in the refugee camp. I will always devoted my life to you when I come over there in your country after the transfer has made to your bank account.
Please try to write the lawyer again through the information I gave to you.

The contact email is: [email protected] or [email protected]
phone number is: +221 77 375 18 38.

I will be happy to hear from you next letter that the lawyer has obtain the documents to us. Thank you so much for all the love you devoted to me, I promise to love you with all my heart.

Yours forever.
Sophie
Last edited by Speld on Sat Feb 21, 2009 7:10 pm, edited 5 times in total.
Advertisement

#7584 by Dotti Fri Feb 20, 2009 10:22 am
Welcome Speld! Glad to see another fighter for the good guys!

If you don't mind the extra posting and you haven't visited them already, you might also want to check out romancescam.com, which specializes in romance scammers and is another great place to get the word out. The more places scammer information is posted, the fewer victims there will be!

Need to post photos? http://scamwarners.com/forum/viewtopic.php?f=28&t=3219
Are you a victim of a romance scam? Read here for advice and FAQ's.
#8863 by Pompie Tue Apr 07, 2009 12:56 pm
Sophie is still there........

The last two day's i got these email's from Sophie.
If I read abouth the 9 million pound and that she want's money for a ticket, I google her. So I found her
on Scamwarners.
You are doiing a good Job..............go on with this.
What a crazy people in this World.

Greetings from John from Holland
..................................................................................................................................

U hebt een massage?
Van: Sophie Abdel Hamid ([email protected])

U hebt een massage
Hallo
Mijn naam is Sophie Ik zag je profiel op www.reisgenoten.net en bewonder het, ik denk dat we kunnen maken
samen, dus ik zou graag willen dat u contact met mij opnemen via mijn e-mailadres zal ik u meer vertellen over mezelf en ik zal u ook mijn foto zodra u contact met mij terug. Hoop van u te horen afgelopen.

Sophie.
..............................................
Lieve!
Hoe was jouw avond meer dan er in uw land, ik denk dat je een leuke avond gehad en dat de sfeer daar in uw land is erg mooi vandaag? Mine is een beetje warm hier in Dakar Senegal.

Mijn naam is Sophie Abdel Hamid, ik ben (23) jaar oud, ongehuwd (nooit gehuwd vóór), beurs in complexiteit, 1.73cm. Terwijl de gemiddelde leeftijd maakt niet uit in een echte relatie, dus ik ben comfortabel met uw leeftijd. Ik kom uit een gesprek stad Malakka in het zuiden van Khartoum regio van Soedan, Oost-Afrika, en momenteel ben ik woonachtig in Dakar als gevolg van de lange periode van burgeroorlog die werd gevochten in mijn land enkele jaren geleden.
Mijn overleden vader DR Ismail Abdel Hamid was een politicus en bestuurder van [Hamid AL olie-en gasbedrijf BEPERKTE] Khartoum in de hoofdstad van mijn land, Soedan, voordat de rebellen aangevallen ons huis een vroege ochtend en doodde mijn vader en is geschoten tweemaal been van mijn moeder in een koud bloed. Na de botsing, ik met mijn moeder en onze weg naar Senegal. Voordat mijn moeder later geven tot de dood, als gevolg van het letsel van de kogel en het ontbreken van adequate behandeling..

Nu ben ik alleen al hier in Senegal, waar ik leef nu als vluchteling. Ik wil graag meer weten over jou. Uw voorkeuren en antipathieën, uw hobby's en wat je doet momenteel. Ik zal u meer vertellen over mezelf in mijn volgende post. Bijgevoegde hier is mijn foto. Hoop van u te horen vaartuig.
Hoogachtend.
Sophie.
.....................................

Mijn Liefste
Ik ben erg blij dat u in uw antwoord op mijn mail. Hoe doe je vandaag? en hoe was jouw nacht en de sfeer daar met je? Ik hoop goed. Voor mij is het weer is warm hier in Dakar Senegal, zoals het gebruik worden sommige tijden als deze. Hoe dan ook, is niet prettig voor mij als gevolg voorwaarde ik geconfronteerd hier nu.

Ondertussen, in dit kamp we zijn niet toegestaan uit te gaan van het kamp elke dag van de week. Het is net als een verblijf in de gevangenis, en ik hoop dat door Gods genade zal ik kom hier binnenkort. Ik heb geen familieleden die ik nu kan gaan om al mijn verwanten rende weg in het midden van de oorlog de enige persoon die ik nu hebben, is dominee Joseph Kolo die de dominee van de Charity missie (Christus voor alle Church) hier in de kamp hij is erg leuk om iedereen hier in het vluchtelingenkamp. De dominee Telefoonnummer is
(00221-763 91 64 10) als je belt en vertel hem dat u wilt spreken met mij zal hij zenden voor mij in het hostel. Als vluchteling hier heb ik geen recht of voorrecht om een ding moeten van geld of wat dan ook want het is tegen de wet van dit land.

Ik wil terug naar mijn studie, omdat ik alleen woonde mijn eerste jaar voor het tragische incident dat tot mijn wordt in deze situatie nu heeft place.Please luisteren naar deze (gelieve het is een geheim, tussen u en mij), heb ik wijlen mijn vader staat van account en overlijdensakte hier met mij, die zal ik stuur je later, want toen hij nog leefde hij nedergelegd bepaalde hoeveelheid geld in het Verenigd Koninkrijk bank die hij gebruikt mijn naam als de nabestaanden, het bedrag in vraag is £ 9,7 miljoen Britse ponden (negen miljoen zeven honderd duizend Britse ponden).
Dus zal ik graag willen dat u mij helpen om dit geld op uw rekening en er kan u wat geld voor me om mijn reis documenten en vliegticket te komen om te voldoen aan met u mee. Ik hield dit geheim van de mensen in het kamp, want ik ben bang dat dit geld te verliezen als ze krijgt te weten. Dus, in het licht van bovenstaande zal ik net als u op de hoogte te houden voor jezelf en niet vertellen aan iedereen want ik ben bang voor verlies van mijn leven en het geld als de mensen komt te weten. Onthoud Ik geef u al deze informatie te wijten aan het vertrouwen dat ik getuigde op je. Ik hou van eerlijke en inzicht in mensen, waarheidsgetrouw en een man met visie, waarheid en hardwerkend.

Ondertussen zal ik graag willen dat u me bellen, zoals ik al zei heb ik veel te vertellen. Nog een prettige dag en denken over mij. In afwachting van u te horen afgelopen
Yours forever in love.
Sophie
#8864 by The Enchantress Tue Apr 07, 2009 1:10 pm
Dank u Pompie. Well Done :=)

Your post will alert potential victims to this scammer.

Searched and found "her" on many different sites;

http://www.google.com/search?hl=en&safe=off&client=opera&rls=en&hs=ikZ&q=%22sabdel2008%22&btnG=Search

Photos - are scammers using yours? click here
Are you falling for a love scammer? click here
Never send money by Western Union/Moneygram.
Never give personal information.
Online anyone can claim to be anyone, any age and from anywhere.
#8867 by Jillian Tue Apr 07, 2009 2:17 pm
Welcome Pompie! I'm glad to hear that a search lead you here. Thank you for taking the time to post and add information to this thread. :D

Have you sent a payment to a scammer with Western Union and now realize it's a scam? If the payment has not been picked up, you can cancel it immediately! 1-800-448-1492

Follow ScamWarners on Twitter: http://twitter.com/ScamWarners
#9541 by AlanJones Sat May 09, 2009 9:04 am
^^^^ I've reported the above Website to GoDaddy for spamming.

Please do not tell scammers that they are listed here - it will take them seconds to change their fake details and their new details will not be listed for any future victims to find.
#18908 by Stan.van.Maal Wed Dec 16, 2009 10:02 am
Hi folks, I found this site on Google and registered because I too got an email from this so-called Sophie Abdel Hamid. It's in Dutch... well, sort of, it's half Dutch and half Gibberish. :) This is the original text:
Hallo
Mijn naam is Sophie zag ik uw profiel op (name of website) en bewonder het, denk ik dat we kunnen het samen, dus ik zou graag willen dat je me terug contact op via mijn e-mail Ik zal u meer vertellen over mezelf en ik zal ook mijn foto sturen u zodra u contact met mij terug. In de hoop van u te horen afgelopen.

Sophie.

Meaning:
My name is Sophie saw I your profile on (name of website) and admire it, think we can together, so I like to you contact me back on my e-mail I will tell you more about me and I will send you my picture as soon as U contact me back. In hoping to hear from you past.

Thanks for letting me know what I already suspected: this is a scam. :yikes:
#18961 by Jillian Thu Dec 17, 2009 1:55 am
Hi and welcome, Stan.van.Maal. :D Thank you for posting more information about this scammer. If you have an email address to go with that email, please post it to show up in searches. Keep reading here and spread the word about these scams. Feel free to post the scams you receive and let us know if you have any questions.

Have you sent a payment to a scammer with Western Union and now realize it's a scam? If the payment has not been picked up, you can cancel it immediately! 1-800-448-1492

Follow ScamWarners on Twitter: http://twitter.com/ScamWarners
#18972 by Ralph Thu Dec 17, 2009 7:42 am
Hi Stan

Thank you for posting, if you find any more information on this scammer or other emails please post them.

Scammers are generally quite lazy, many of the emaisl they send are pre written script so the emails you received will in many cases be identical to the emails somebody else has received.

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 74 guests