Information on romance scams and scammers.
#243899 by AlanJones Sun Mar 29, 2015 3:53 am
Listed on other anti-scam sites back to 2009

Fatoumata, 35, Amsterdam, Netherlands

Fatoumata
35, Amsterdam, Netherlands
Last seen 1 hour ago
Looking for anything with a man, aged 42- 99 , in Germany.


Message on Zorpia

Fatoumata My email address [email protected]


From: fatoumata toure - [email protected]
Tel. No.: +22394873652

goodnight my love how are you?
I hope your day is well know that I am passing your wife so you can trust me sent me the code no email darling I love you is my phone number you can send me the code it would be more better and easier it's you I expect kisses love I love I leave you my phone number 00223 94 87 36 52 kisses I await your reply


So I expect a response from you baby give me the code my love

Please do not tell scammers that they are listed here - it will take them seconds to change their fake details and their new details will not be listed for any future victims to find.
Advertisement

#243930 by AlanJones Sun Mar 29, 2015 9:46 am
hello how are you?
this morning to know that I am your woman really tell me you want me to do now darling cars as I want you now give me the code my love know that I like you you're the man of my life sent me all the full name as I can go withdraw money make me love my darling I trust your giving my number phone yesterday you can send me the code my love is you I expect I t love of all love heart do I ask if you will not be disappointed me kisses


okay my love I understand you perfectly
know that here calls to europe really costs a bit expensive
you I give you my number you just call me 00223 94 87 36 52.
call me please my love I await your call forward my love I is not longer in communication not know Sunday credit agency to charge me so soon you will read my email name I waiting for your call
I love you with all my heart


Tel. No.: +22394873652

but I do not understand my love you way that no one else has just answer my place I'm the only one to have my box the password so do not fear the money will be somewhat reassuring fact'm flying trust me you just send it to me by email or if you also want you just send text message on her my number will be much better
I await your response eagerly I love you

Please do not tell scammers that they are listed here - it will take them seconds to change their fake details and their new details will not be listed for any future victims to find.
#243969 by Grunt Sun Mar 29, 2015 1:51 pm
Salut
C'est avec beaucoup de joie et de tendresse ,que j'écris
Cependant , tu me plais bien et j'aimerais faire ample connaissance avec toi , car je pense que tu très sincère , tu sais , moi je viens de me remettre d'une relation dont j'ai tant souffert car mon homme était infidèle , alcoolique , il ne m'accordait aucun respect , et me portait main souvent alors j'ai du le quitté et maintenant , j'aimerais refaire ma vie avec un homme sincère ,sérieux , fidéle comme moi afin de bâtir une relation sérieuse basé sur la confiance , le respect , la complicité de tout un chacun , avec cet homme j'aimerais partagé amour , tendresse, joie , affection , plaisirs enfin partagé toute ces belles choses que nous offre la vie a travers l'amour car il y'a rien d'aussi beau quand on aime ...
En ce qui concerne la distance , cela ne me gêné pas du tout car l'amour n'a pas de frontières en plus quand les sentiments existent tout est franchissable , l'age non plus ne me gêne pas car , on a pas besoin d'avoir le même age pour partager amour disons ressentir les même sentiments car pour moi Aimer, c'est prendre le plus grand risque qui soit,C'est mettre dans les mains de l'autre une partie de soi-même ...C'est accepter sa vulnérabilité
Sentir vibrer son âme tout près de celle de l'autre , laissons nous glisser doucement vers cet état de bien-être mon amour.L'amour.....Un mystère doux et désarmant, un chant fragile et envoûtant,un oiseau tendre et doux. C'est ça l'amour.Un appel magique entre deux cœurs attendris,un serment chuchoté de ne jamais se quitter et
un millier de joies à faire rêver.C'est ça l'amour alors c'est ce que j'aimerais partagé avec mon futur amour ..Pour moi en amour sincère l'age n'a pas d’importance-car on a pas besoin d'avoir le même age ,pour ressentir les même sentiments ,tu sais moi je recherche l'amour sincère avec de vrais sentiments et non des enfants alors on pourra apprendre a se connaitre .
En outre , comme loisirs , j'aime la musique douce , la nature , le sport pour gardé toujours ma beauté , les ballades , le cinéma, les sorties , en famille , ect je serais heureuse d'entendre parler plus sur vous !
From: fatoumata toure <[email protected]>
Subject: connaissance
Date: Sun, 29 Mar 2015

Image

Image
#243970 by Grunt Sun Mar 29, 2015 1:54 pm
images are also used

on topface by
michellelabelle
35, Bamako Koura, Mali
online yesterday


on google+ by
doliane rochelle
travalle chez: je suis commerçante de vêtment
education: arrèter l'école


on linkedin
mariam dembele
coiffeuse chez COI Design
Mühlhouse, France
actuellement COI Design

Who is online

Users browsing this forum: Google [Bot] and 244 guests