Craigslist, Ebay and other online buying/selling scams.
#397828 by Michelle Wed Oct 02, 2019 3:04 am
Faltin Jozef [mailto:[email protected]]

Jag har just slutfört överföringen och du skulle ha fått en bekräftelse från PayPal .. Så jag vill att du skickar till mig adressen där hämtningen skulle göras och jag betalade en extrabetalning på €590 EUR för fraktagarens hämtningsavgift och jag är säker på att du märkte att enligt PayPal policy måste du skicka det extra beloppet till rederiets huvudkontor via Money Gram eller enkelt göra det online (www.moneygram.com) med ditt kreditkort och sedan skicka Money Gram-pengaröverföringen information till PayPal för verifiering, så att transaktionen kan slutföras..

Här är den information du behöver för att skicka avgiften till fraktagenten via Money Gram..

Agentens namn: Jefferson Larsson
Stad: Odessa
Stater: Odessa
Postnummer: 07243
Land: Ukraina.

Jag kommer att råda dig att kolla in din inkorg eller mapp för skräppost / skräp för bekräftelse via PayPal i en av dessa mappar ..

Det är trevligt att göra affärer med dig.

Tack..


This Scammer will arrange to send you an Invoice or notification -- Make no mistake, the document will be fake !
If you are reading this because you have received such an invoice or notification, kindly forward it to the address in my signature line and I will report the details to the appropriate authorities.

Advertisement

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 55 guests